BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 4 June 2012

i nvr thout that day end like this.....

dulu aq ade pernah citer kt korang yg aq ade ambik seni ....
tpi skarng nie mcm-mcm berlaku kat aq ..
dah la seni aq tak leh ambik ,sedih dowh!!!
korang tau knpe aq tkleh ambik seni ???
tak tau kan cuma bdk kls aq je yng tau knpe aq takleh ambik seni
nie smua sbb hea aq yg gler skit...huhu tak baik lau aq cter keburukan org lain tpi
aq nk criter jgk dye kte yng aq tak leh ambik sbb aq dah ambik prinsip perakauanan tu kowt!!!!


kalau lah dye tu aq imagine jdi kertas dah lame aq gumpal-gumpal hea tu biar je
dye jdi kertas kumal yng mmg orng xleh nk gune huhak!!!


tak pe aq bla dulu lain kali plak aq post yang baik punye !!!1

0 comments: